Obec Krásná
  • Úvod
  • Obec
  • Obecní úřad
  • Život v obci
  • Rezervace
  • Obec Krásná
Život v obci
  • Aktuality a plánované akce​
  • Koronavirus
  • Organizace a spolky
  • Místní knihovny
  • Krásenská pošta
  • Služby v obci a v okolí obce
  • Hlášení poruch a tísňové linky

Obecní úřad Krásná

E-mail:

podatelna@obec-krasna.cz
ou@obec-krasna.cz

Telefon:

+420 558 692 205
+420 724 164 574

Adresa:

Krásná 287,
pošta Pražmo 739 04

Úřední hodiny:

Po: 8:00 – 11:oo, 11:30 – 16:15
St: 8:00 – 11:oo, 11:30 – 16:30

IČ: 00577022
Datová schránka: v5ravp4
Bankovní spojení: 27522781/0100

» Zobrazit další kontakty na obecní úřad

Chytrá komunikace aktivně zapojuje
občany do dění obce, zvyšuje
informovanost a spokojenost.

» Více informací o mobilním rozhlase

15
březen

Finanční správa reaguje na aktuální situaci

Zařazeno v sekci: Aktuality
Od pondělí 16. 3. 2020 budou pracoviště Finanční správy přístupná pro veřejnost v rozsahu úředních hodin podatelen. Kontakt s veřejností bude probíhat v prostorách určených správcem daně (finančním úřadem, územním pracovištěm). Omezen bude i provoz pokladen. Konkrétní informace podá místně příslušný finanční úřad. Finanční správa doporučuje hradit daně bezhotovostně – přehled příslušných čísel účtů jednotlivých finančních úřadů. Finanční správa ruší výjezdy pracovníků do obcí i původně ohlášené rozšířené úřední hodiny finančních úřadů, které byly plánovány na období 23. 3. – 1. 4. 2020. Tato omezení však budou veřejnosti kompenzována chystanými opatřeními Ministerstva financí. Dočasně bude omezen i provoz pracovišť v tzv. „optimalizovaném režimu 2+2“. Finanční správa proto začne jednat se starosty o možném umístění schránek finančních úřadů, do kterých budou moci poplatníci vhazovat v zalepených obálkách svá podání např. vyplněná daňová přiznání, která tímto budou platně podaná. Finanční správa doporučuje ke komunikaci se správcem daně využívat dálkové formy komunikace. Podrobnosti k provozu daného pracoviště a telefonní linku nalezne veřejnost na příslušné stránce finančního úřadu. Pro účely poskytování informací k aktuální situaci zřizuje Finanční správa infolinku 224 041 111, která bude v provozu v pracovních dnech. Tato rozhodnutí jsou v souladu s opatřeními, která mají minimalizovat riziko přenosu nemoci mezi občany. „Snažíme se najít takový model, který v aktuální situaci umožní i nadále veřejnosti komunikovat se správcem daně,“ dodává generální ředitelka Finanční správy Tatjana Richterová. V Praze dne 15. března 2020 Ing. Mgr. Zuzana Mašátová Tisková mluvčí Generální finanční ředitelství

Sdílet na sociálních sítích: facebook twitter googleplus

Najdete nás na sociální síti facebook

Krásná – dědina pod Lysou horou

Tvorba webových stránek DesignSoft.cz
  • Mapa webu
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Prohlášení o přístupnosti
  • Prohlášení o použití cookies